12-04-2018 r. - Zmiana regulaminu konkursu "Nie wypalaj traw" ..
15-03-2018 r. - Ogłoszenie o naborze do służby w KP PSP ...
22-02-2018 r. - Narada roczna podsumowująca 2016 i 2017r ...
18-02-2018 r. - Przekaż Ewie swój 1% ...
Godz. 8.00, W ciagu ostatniej doby odnotowano: - Pożary: 0, - Miejscowe zagrożenia: 0, -Fałszywe alarmy: 0
Menu
Kontakt
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim

23-300 Janów Lubelski
ul. Piłsudskiego 58
tel. 8724340; 8725024
fax 8721182
E-mail: kp_janowlubelski@straz.lublin.pl
Inwestycje ze środków UE


Inwestycje finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalny Program operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013"

Linki
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie





Porady
--BIP-- Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych - Kontakt

Miejscowosc: Janów Lubeski
Ulica: Piłsudskiego 58
23-300 Janów Lubelski
Telefon: sekretariat - (015)872-43-40
Telefon: centrala -(015) 872-50-24
Fax: (015) 8721-182
E-mail: kadry@straz-janowlub.pl
Adres www: www.straz-janowlub.pl
NIP: 862-144-09-81
REGON: 830-413-627




--BIP-- Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych - Obsada

Stanowisko: Kierownik sekcji ds. Kadrowych
Imie Nazwisko: mł. bryg. Piotr Mak
tel.: (015) 872-43-40 wewn. 243
pok.: 5

Stanowisko: Starszy specjalista ds. Organizacyjno-kadrowych
Imie Nazwisko: mgr Mariola Flis
tel.: (015) 872-43-40 wewn. 221
pok.: 12



st. kpt.
Piotr Mak


Mariola Flis


--BIP-- Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych - Kompetencje

Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych realizuje zadania w zakresie spraw:

  1. kadrowych.
  2. bezpieczeństwa i higieny pracy.

    Do zadań Sekcji ds. Organizacyjno-Kadrowych należy w szczególności:
    1. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
    2. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej;
    3. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
    4. udział w opracowywaniu propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej pod kontem analizowania stanu przyznanych etatów;
    5. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
    6. zlecenie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy;
    7. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
    8. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
    9. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
    10. prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
    11. sporządzanie i przedstawianie komendantowi powiatowemu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;
    12. prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
    13. przedstawianie komendantowi powiatowemu wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników z badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
    14. ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn  i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;
    15. współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami,  w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;
    16. uczestniczenie w pracach, powołanej przez komendanta powiatowego, komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.

    Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. organizacyjnych należy w szczególności:

      1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
      2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
      3. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
      4. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.  przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
      5. prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
      6. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
      7. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
      8. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
      9. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
      10. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej stanowisk organizacyjnych i wydziału komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
      11. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
      12. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
      13. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
      14. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
      15. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
      16. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.  przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
      17. prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
      18. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
      19. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
      20. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
      21. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
      22. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej stanowisk organizacyjnych i wydziału komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
      23. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
      24. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.


      Sporządził: st. kpt. Piotr Mak


-- BIP --




Gra edukacyjna - QuestCity


Młody Bohater


Wirtualny spacer


Mapa zagrożeń na drogach lubelszczyzny


Ankieta
Jak oceniasz pracę strażaków?
Bardzo dobrze
Dobrze
Pozytywnie
Źle

[wyniki | ankiety]
Kalendarz
Wrzesie
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Statystyki
userów na stronie: 0
gości na stronie: 1

Komenda Powiatowa Pastawowej Stray Poarnej w Janowie Lubelskim.
© 2006-2015 Wszelkie prawa zastrzeone

wykonano na wzorze jPORTAL 2