17-11-2017 r. - Uroczystość przekazania nowego samochodu dla OSP Dzwola ..
03-11-2017 r. - Kampania społeczna - "Czad i ogień - obudź czujność" ...
21-03-2017 r. - List Sekretarza Stanu w MSWiA Pana Jarosława Zielińskiego ...
28-02-2017 r. - Wypadek cysterny w Łążku Ordynackim w powiecie janowskim ...
Godz. 8.00, W ciagu ostatniej doby odnotowano: - Pożary: 0, - Miejscowe zagrożenia: 0, -Fałszywe alarmy: 0
Menu
Kontakt
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim

23-300 Janów Lubelski
ul. Piłsudskiego 58
tel. 8724340; 8725024
fax 8721182
E-mail: kp_janowlubelski@straz.lublin.pl
Inwestycje ze środków UE


Inwestycje finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalny Program operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013"

Linki
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie





Porady
--BIP-- Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych - Kontakt

Miejscowosc: Janw Lubeski
Ulica: Pisudskiego 58
23-300 Janw Lubelski
Telefon: sekretariat - (015)872-43-40
Telefon: centrala -(015) 872-50-24
Fax: (015) 8721-182
E-mail: kadry@straz-janowlub.pl
Adres www: www.straz-janowlub.pl
NIP: 862-144-09-81
REGON: 830-413-627




--BIP-- Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych - Obsada

Stanowisko: Kierownik sekcji ds. Kadrowych
Imie Nazwisko: st. kpt. Piotr Mak
tel.: (015) 872-43-40 wewn. 243
pok.: 5

Stanowisko: Starszy specjalista ds. Organizacyjno-kadrowych
Imie Nazwisko: mgr Mariola Flis
tel.: (015) 872-43-40 wewn. 221
pok.: 12



st. kpt.
Piotr Mak


Mariola Flis


--BIP-- Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych - Kompetencje

Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych realizuje zadania w zakresie spraw:

  1. kadrowych.
  2. bezpieczestwa i higieny pracy.

    Do zada Sekcji ds. Organizacyjno-Kadrowych naley w szczeglnoci:
    1. realizowanie zaoe polityki kadrowo - pacowej komendanta powiatowego;
    2. przygotowywanie zakresw czynnoci dla kierujcych komrkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej;
    3. opracowywanie regulaminw, wytycznych i procedur dotyczcych suby i pracy w komendzie powiatowej;
    4. udzia w opracowywaniu propozycji zmian struktur wewntrz organizacyjnych komendy powiatowej pod kontem analizowania stanu przyznanych etatw;
    5. prowadzenie spraw osobowych straakw i pracownikw cywilnych oraz emerytw i rencistw komendy powiatowej;
    6. zlecenie waciwym podmiotom zewntrznym obsugi prawnej komendy;
    7. sporzdzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej straakw i pracownikw cywilnych komendy powiatowej;
    8. realizowanie zada z zakresu profilaktyki zdrowotnej straakw i pracownikw cywilnych komendy powiatowej;
    9. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji straakw i pracownikw cywilnych oraz realizowanie zada z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
    10. prowadzenie kontroli warunkw pracy oraz przestrzegania przepisw i zasad bezpieczestwa i higieny pracy;
    11. sporzdzanie i przedstawianie komendantowi powiatowemu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczestwa i higieny pracy zawierajcych propozycje przedsiwzi technicznych i organizacyjnych majcych na celu zapobieganie zagroeniom ycia i zdrowia pracownikw oraz popraw warunkw pracy;
    12. prowadzenie rejestrw, kompletowanie i przechowywanie dokumentw dotyczcych wypadkw przy pracy, stwierdzonych chorb zawodowych i podejrze o takie choroby, a take przechowywanie wynikw bada i pomiarw czynnikw szkodliwych dla zdrowia w rodowisku pracy;
    13. przedstawianie komendantowi powiatowemu wnioskw dotyczcych zachowania wymaga ergonomii na stanowiskach pracy oraz wynikw z bada i pomiarw czynnikw szkodliwych dla zdrowia w rodowisku pracy;
    14. ustalanie okolicznoci i przyczyn wypadkw przy pracy oraz opracowywanie wnioskw wynikajcych z badania przyczyn  i okolicznoci tych wypadkw oraz zachorowa na choroby zawodowe, a take kontrola realizacji tych wnioskw;
    15. wsppraca z waciwymi komrkami organizacyjnymi lub osobami,  w szczeglnoci w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkole w dziedzinie bezpieczestwa i higieny pracy oraz zapewnienia waciwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracownikw;
    16. uczestniczenie w pracach, powoanej przez komendanta powiatowego, komisji bezpieczestwa i higieny pracy oraz w innych zakadowych komisjach zajmujcych si problematyk bezpieczestwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.

    Do zada samodzielnego stanowiska pracy ds. organizacyjnych naley w szczeglnoci:

      1. realizowanie zada z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
      2. organizowanie odpraw subowych, narad i konferencji z udziaem komendanta powiatowego;
      3. opracowywanie i ewidencjonowanie zarzdze, decyzji, rozkazw, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
      4. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw zwizanych z archiwizacj dokumentw tj.  przyjmowania dokumentw do archiwum, udostpniania dokumentw i brakowania dokumentw;
      5. prowadzenie spraw obiegu dokumentw i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
      6. ewidencjonowanie pieczci i stempli w komendzie powiatowej;
      7. organizowanie wsppracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpoarowej;
      8. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wnioskw z zakresu dziaania komendy powiatowej;
      9. opracowywanie propozycji zmian struktur wewntrz organizacyjnych komendy powiatowej;
      10. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewntrznej stanowisk organizacyjnych i wydziau komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – ganiczej;
      11. realizowanie zada z zakresu skarg i wnioskw, prowadzenie ewidencji skarg i wnioskw dla komendy powiatowej;
      12. prowadzenie kancelarii oglnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
      13. realizowanie zada z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
      14. organizowanie odpraw subowych, narad i konferencji z udziaem komendanta powiatowego;
      15. opracowywanie i ewidencjonowanie zarzdze, decyzji, rozkazw, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
      16. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw zwizanych z archiwizacj dokumentw tj.  przyjmowania dokumentw do archiwum, udostpniania dokumentw i brakowania dokumentw;
      17. prowadzenie spraw obiegu dokumentw i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
      18. ewidencjonowanie pieczci i stempli w komendzie powiatowej;
      19. organizowanie wsppracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpoarowej;
      20. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wnioskw z zakresu dziaania komendy powiatowej;
      21. opracowywanie propozycji zmian struktur wewntrz organizacyjnych komendy powiatowej;
      22. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewntrznej stanowisk organizacyjnych i wydziau komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – ganiczej;
      23. realizowanie zada z zakresu skarg i wnioskw, prowadzenie ewidencji skarg i wnioskw dla komendy powiatowej;
      24. prowadzenie kancelarii oglnej i sekretariatu komendanta powiatowego.


      Sporzdzi: st. kpt. Piotr Mak


-- BIP --


Gra edukacyjna - QuestCity


Młody Bohater


Wirtualny spacer


Mapa zagrożeń na drogach lubelszczyzny


Ankieta
Jak oceniasz pracę strażaków?
Bardzo dobrze
Dobrze
Pozytywnie
Źle

[wyniki | ankiety]
Kalendarz
Grudzie
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Statystyki
userów na stronie: 0
gości na stronie: 1

Komenda Powiatowa Pastawowej Stray Poarnej w Janowie Lubelskim.
© 2006-2015 Wszelkie prawa zastrzeone

wykonano na wzorze jPORTAL 2